يك دسته از مداركي كه ثابت مي كنند متقاضي مهاجرت خوداشتغالي فدرال كانادا فعاليت هاي خود را انجام داده است، معرفي نامه ها يا رضايت نامه هايي است كه به افسر مهاجرت كانادا ارائه مي دهد معمولاً معرفي نامه يا رضايت نامه مكمل قرارداد ميباشد؛ اما در نبود قرارداد به مهم ترين مدرك اثبات پروژه تبديل ميگردد.
شرايط يك معرفي نامه يا رضايت نامه Reference Letter ايده آل كانادا چيست؟
- در سربرگ رسمي مشتري نوشته شده است (در نبود سربرگ شماره تلفن، ايميل و … مشتري روي آن ذكر شده است).
- نوع پروژه يا خدمات انجام شده اعلام گرديده(در صورت امكان بهتر است به شماره قرارداد هم اشاره شود).
- دوره زماني پروژه يا خدمات مشخص ميباشد (از چه زمان تا چه زماني و در مجموع چند ساعت).
- مبالغي كه به فرد خوداشتغال يا تيم او پرداخت شده ذكر شده است.
علاوه بر موارد فوق هر نوع اطلاعات مفيد ديگري كه مي تواند افسر مهاجرت كانادا را قانع كند كه خدمات يا پروژه مذكور واقعاً اجرا شده است مي تواند مفيد باشد. از مشتري خود بخواهيد اين اطلاعات را نيز به معرفي نامه يا رضايت نامه اضافه كند (مثلا بنويسند كه از خدمات شما راضي هستند و هر سوالي باشد پاسخ مي دهند).
در كنار معرفي نامه يا رضايت نامه لازم است مدارك ديگري نيز ارائه گردد كه افسر مهاجرت كانادا را متقاعد كند ادعاي متقاضي واقعي ميباشد.
ادامه مطلب در لينك زير